منو

فیتوسیتروس؛ راهکار فیتو برای موهای رنگ شده

فیتو - نمایندگی رسمی ایران - فیتوسیتروس؛ راهکار فیتو برای موهای رنگ شده
بعد از استفاده از رنگ موهای فیتو جهت ثبات رنگ مو و افزایش درخشندگی توصیه می‌شود از لاین محصولات فیتوسیتروس استفاده شود.
با اینکه پیشرفت‌های زیادی در زمینهٔ فرمولاسیون و روش‌های به‌کارگیری رنگ موها و بی‌رنگ کننده‌های مو حاصل‌شده، از آنجاکه این تکنیک‌ها بر اساس واکنش‌های شیمیایی در محیط‌های قلیایی انجام می‌شوند، حتی اندک مواد قلیایی باقی‌مانده در مو هم موجب باز شدن پولک‌های مو از یکدیگر، کاهش ماندگاری رنگ و عدم تثبیت رنگ مو می‌شوند.
فیتو برای برطرف کردن این مشکل، سری محصولات فیتوسیتروس (شامل شامپو، نرم‌کننده و ماسک) را ارائه کرده و توصیه می‌کند از روز استفاده از رنگ مو حداکثر تا دو هفته بعد از رنگ کردن مو، دو بار در هفته موی خود را با شامپوی فیتوسیتروس بشویید و سپس از کاندیشنر محافظ رنگ فیتوبوم یا ماسک فیتوسیتروس جهت دستیابی به نتیجه بهتر استفاده کنید. این محصولات با برخورداری از عصاره گریپ‌فروت با pH اسیدی ملایم و طبیعی، مواد قلیایی اضافی به‌جامانده در تارهای مو را خنثی، پولک‌های مو را هموار، رنگ‌دانه‌ها را در داخل مو تثبیت و مو را درخشان می‌کند. توکوفرول (آنتی‌اکسیدان) موجود در محصولات این لاین از رنگ‌دانه‌های مو محافظت می‌کند.

نکته:
توصیه می‌شود بعد از دو هفته استفاده از لاین محصولات فیتوسیتروس با توجه به نوع موهای خود از سایر محصولات فیتو استفاده نمایید. با این کار به خارجی‌ترین لایه مو (کوتیکول‌ها) اجازه خواهید داد تا به حالت نرمال و طبیعی بازگشته و رنگ پذیری مجدد انجام پذیرد.

نظرات (0)

برای ثبت نظرات خود لازم است وارد سایت شوید
ورود عضویت
right_arrowleft_arrow buyshopping-cart instagram facebooktwitter

در تماس باشیم

در تماس باشیم