منو

راز شب برای مراقبت از موها

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
فیتو - نمایندگی رسمی ایران - راز شب برای مراقبت از موها
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که صبح‌ها وقت زیادی برای آرایش و رسیدگی به موها ندارید، اجازه دهید شب‌هنگام وقتی‌که خواب هستید کرم موی راز شب از موهایتان مراقبت کند.
این کرم برای استفاده در طول شب طراحی‌شده است؛ زیرا شب زمانی است که موها کمتر در معرض عوامل آسیب‌رسان محیطی ناشی از زندگی شهری قرار دارند و فرایند طبیعی ترمیم و دفاع در ارگان‌های مختلف بدن فعال‌تر می‌شود.
به‌منظور رهایی تدریجی و کنترل‌شده مواد مؤثره موجود در روغن ماکادمیا ، در این کرم از ترکیب ثبت‌شده انحصاری به نام ChronoSphereTM برای غلاف پوشی (کپسوله کردن) روغن ماکادمیا استفاده‌شده است. این ترکیبات در طول شب به‌صورت تدریجی و پیوسته، ظرف مدت ۸ ساعت لایه‌های مختلف مو را رطوبت رسانی ، ترمیم و تغذیه می‌کنند.
تحقیقاتی که در چند سال اخیر درزمینهٔ فیتو شیمی مواد گیاهی انجام‌شده به این نتیجه رسیده‌اند که گل‌ها و گیاهانی مثل ارکید مشکی و انگور سیاه، مواد آنتی‌اکسیدانی بیشتری در مقایسه با سایر گیاهان دارند. موادی مثل فلاونوئیدها ، فیتواسترول‌ها و پروسیانیدین‌ها تأثیر ویژه‌ای در مبارزه با رادیکال‌های آزاد دارند.

مزایا
ترمیم‌کننده عمقی موها در شب و در زمان خواب. صبح در زمان بیداری موها با رایحه ملایمی معطر می‌شوند و قابلیت آرایششان افزایش می‌یابد.
۹۱ درصد خانم‌ها که از راز شب استفاده کرده‌اند تأیید می‌کنند که در زمان بیداری موهایشان ترمیم‌شده و نرم‌تر شده است.
مواد معطر به‌کاررفته در کرم موی راز شب، علاوه بر بهبود و ارتقای آرامش خواب در شب، پس از بیدار شدن از خواب نیز احساس خوشایندی به مصرف‌کننده می‌دهد.
افزایش نرمی، درخشندگی و شانه پذیری موها، نتیجه ۸ ساعت فعالیت شبانه این کرم بر روی موها است.

نظرات (0)

برای ثبت نظرات خود لازم است وارد سایت شوید
ورود عضویت
right_arrowleft_arrow buyshopping-cart instagram facebooktwitter

در تماس باشیم

در تماس باشیم