منو

شامپوهای هوشمند، نسل پنجم شامپوها

فیتو - نمایندگی رسمی ایران - شامپوهای هوشمند، نسل پنجم شامپوها
در ۵۰ سال گذشته، تحولات و پیشرفت‌های چشمگیری در خصوص فرمولاسیون شامپوها و عملکرد آن‌ها حاصل‌شده است. به‌طوری‌که می‌توان گفت ۵ نسل از شامپوها در ۵۰ سال گذشته روانه بازار شده‌اند.
نسل اول: شامپوهایی که فقط شوینده بودند
نسل دوم: شامپوهایی که پاک‌کننده ملایم بودند
نسل سوم: شامپوهایی که علاوه بر پاک‌کنندگی ملایم مانع از گره خوردن تارهای مو می‌شدند.
نسل چهارم: شامپوهایی که علاوه بر پاک‌کنندگی ملایم و گره‌گشایی از تارهای مو موجب افزایش زیبایی موها می‌شوند.
نسل پنجم: شامپوهای هوشمند که علاوه بر پاک‌کنندگی ملایم، گره‌گشایی و زیباسازی مو، از اکوسیستم پوست سر محافظت می‌نمایند.
تحقیقات فیتو درزمینهٔ اکولوژی پوست سر، منجر به اختراع ماده‌ای به نام پروژنیم گردید. پروژنیم ترکیب هوشمندانه‌ای است از موادی به نام لاکتیتول، زایلیتول و زنتوکسیلم که علاوه بر برخورداری از خاصیت ضدالتهابی، از اکوسیستم پوست سر در برابر میکروب‌های مضر و بیماری‌زا محافظت می‌نماید.
پروژنیم توسط میکروارگانیسم‌های مفید پوست به‌عنوان غذا استفاده‌شده و موجب تقویت آن‌ها می‌شود اما برای میکروارگانیسم‌های مضر غیرقابل استفاده است. تقویت و تکثیر میکروارگانیسم‌های مفید پوست سر به ضرر میکروارگانیسم‌های مضر بوده و رشد آن‌ها را محدود می‌کند. وقتی تعداد میکروارگانیسم‌های مفید زیاد شد، تمام پوست سر را فرامی‌گیرند و جایی باقی نمی‌گذارند تا میکروارگانیسم‌های مضر بتوانند ازآنجا به پوست بچسبند.
نتیجه نهایی این اثر، محافظت از پوست در برابر میکروارگانیسم‌های مضر و بیماری‌زا است. با به‌کارگیری پروژنیم در محصولات فیتو، نسل جدیدی از شامپوها به نام شامپوهای هوشمند به خانواده محصولات فیتو اضافه شد. هوشمند، ازآن‌رو که بین میکروارگانیسم‌های مفید و مضر تفاوت قائل می‌شود و آن‌ها را از یکدیگر تشخیص می‌دهند.

نظرات (0)

برای ثبت نظرات خود لازم است وارد سایت شوید
ورود عضویت
right_arrowleft_arrow buyshopping-cart instagram facebooktwitter

در تماس باشیم

در تماس باشیم