منو

افزایش عمر تارهای مو با سلول‌های بنیادی

فیتو - نمایندگی رسمی ایران - افزایش عمر تارهای مو با سلول‌های بنیادی
کاپیسلپرو (CAPICELLPRO)
عامل اصلی ریزش موی دائمی (مزمن، شدید و پایدار) از بین رفتن پتانسیل حیاتی موی سر و درنتیجه کاهش مدت‌زمان سیکل‌های مو است؛ بنابراین هدف اصلی فیتو از خلق محصولات فیتولیوم افزایش پتانسیل حیاتی تارهای مو و درنتیجه افزایش مدت‌زمان سیکل‌های مو است.
یکی از راه‌های افزایش پتانسیل حیاتی موهای سر، افزایش تولید پروتئین‌های حیاتی موجود در فولیکول مو به نام Sirtuin ها است. ترکیب اصلی استفاده‌شده در فیتولیوم ۴ ماده ثبت‌شده و انحصاری فیتو به نام کاپیسلپرو است.

کاپیسلپرو (CAPICELLPRO) ترکیبی است از:
- قارچ گیاهی شیتاکه، تولید سیرتوئین‌ها را افزایش می‌دهد. با افزایش تولید سیرتوئین‌ها مقاومت طبیعی فولیکول‌های مو بیشتر شده، طول سیکل‌های مو افزایش می‌یابد و دوام و طول عمر تارهای مو بیشتر می‌شود.
- سلول‌های بنیادی سیب وحشی که سلول‌های بنیادی مو (که در آینده تبدیل به مو می‌شوند) را تقویت می‌نماید. سیب وحشی نوعی سیب است که به‌صورت خودرو بدون آنکه با آفت‌کش‌های شیمیایی محافظت شود یا با کود شیمیایی عمل‌آوری شود به‌صورت طبیعی رشد می‌کند.
فیتولیوم ۴ با برخورداری از کمپلکس گیاهی کاپیسلپرو، نه‌فقط یک محصول درمانی برای ریزش موها، بلکه یک شریک قابل‌اعتماد برای نگهداری از سرمایه موها است.

سلول‌های بنیادی چیست؟
در تمامی بافت‌های بدن نوعی از سلول‌ها یافت می‌شود که توانایی تبدیل به سلول‌های تخصص‌یافته همان بافت رادارند. این سلول‌ها در موقع اختلال بافتی دست‌به‌کار شده و تکثیر پیدا می‌کنند. به دلیل داشتن همین توانایی، به آن‌ها سلول‌های بنیادی می‌گویند.

سلول‌های بنیادی مو
در فولیکول موی انسان، درست در زیر غده سبابه در ناحیه برجسته‌ای به نام Bulge، سلول‌های بنیادی مو قرارگرفته‌اند. هر بار که یک سیکل مو می‌خواهد آغاز شود یکی از این سلول‌ها وارد چرخه شده، تکامل‌یافته و پیاز مو را می‌سازد. این ۲۵ سلول سرمایه‌های ارزشمند موهای ما هستند زیرا قرار است در آینده تبدیل به مو شوند؛ بنابراین مراقبت از آن‌ها بسیار بااهمیت است.
دانشمندان کمپانی فیتو پس از سال‌ها تحقیق متوجه شدند که سلول‌های بنیادی سیب وحشی شباهت زیادی با سلول‌های بنیادی موی انسان دارند. هنگامی‌که این سلول‌ها در مجاورت یکدیگر قرار می‌گیرند، سلول‌های بنیادی سیب وحشی کلیه استرس‌ها و ضربه‌هایی که قرار است به سلول‌های بنیادی مو وارد شود را به خود جذب نموده و به‌این‌ترتیب از آن‌ها محافظت می‌کند.

نظرات (0)

برای ثبت نظرات خود لازم است وارد سایت شوید
ورود عضویت
right_arrowleft_arrow buyshopping-cart instagram facebooktwitter

در تماس باشیم

در تماس باشیم