منو

مراقبت از موی آسیب دیده

فیتو - نمایندگی رسمی ایران - مراقبت از موی آسیب دیده
علائم مشخصه:
موی زبر، کدر، شکننده، گره‌خورده، متخلخل، فاقد خاصیت کشسانی، فاقد استحکام، دارای انتهای دوشاخه (موخوره) و پولک‌های مو آسیب‌دیده.

عوامل ایجادکننده مشکل:
اگر هرروز موی خود را به مدت طولانی با سشوار حرارت دهید، در استفاده از رنگ مو، دکلره، فر کننده و صاف کننده‌های شیمیایی زیاده‌روی و یا بی‌احتیاطی کنید و موی خود را بیش‌ازحد در معرض آفتاب قرار دهید، پولک‌های موی شما که سپر محافظ بخش‌های داخلی موی شما هستند به‌تدریج آسیب‌دیده، لایه به لایه از روی مو برداشته می‌شوند. به‌این‌ترتیب، بخش‌های درونی موهایتان بی‌دفاع و ضعیف شده، رطوبت و دیگر مواد تشکیل‌دهنده‌اش را از دست می‌دهد.
درنتیجه، موها زبر و خشن شده، قابلیت انعطاف خود را ازدست‌داده، سریع گره می‌خورند، دیر خشک می‌شوند، به‌سختی شانه می‌شوند و به‌راحتی حالت نمی‌گیرند. با تشدید آسیب‌ها، نوک موها دوشاخه و به‌اصطلاح دچار «موخوره» می‌شود.

راه‌حل فیتو:
به‌منظور ترمیم موهای آسیب‌دیده، دانشمندان کمپانی فیتو، تکنولوژی ابتکاری و بی‌سابقه‌ای به نام کراتوفیلر را ابداع کرده‌اند که با تأمین رطوبت و دیگر مواد ازدست‌رفته، ترمیم سطح پولک‌های آسیب‌دیده و محافظت از مو در برابر عوامل آسیب‌رسان محیط (مانند رادیکال‌های آزاد)، موهای خشک و آسیب‌دیده را ترمیم می‌کند. فیتو از تکنولوژی کراتوفیلر در خلق سری جدید محصولات خود به نام فیتوکراتین استفاده کرده است.

محصولات فیتو برای موهای آسیب‌دیده:
شامپو فیتو کراتین
اسپری فیتو کراتین
سرم موی فیتو کراتین

نظرات (0)

برای ثبت نظرات خود لازم است وارد سایت شوید
ورود عضویت
right_arrowleft_arrow buyshopping-cart instagram facebooktwitter

در تماس باشیم

در تماس باشیم